Про мене


        Моє  кредо :

 ” Роздати дітям те, що знаю, вмію,
І дивлячись, як паростки ростуть,
Я ні про що в житті цім не шкодую.
  Невже інакше щось у ньому мало буть?”
                                                                                 Піфагор


Спеціальність – Математик. Викладач математики.

Освіта -  вища, закінчила механіко-математичний факультет  Львівського державного  університету  ім. І. Франка 

Місце роботи –  НВК "Середня загальноосвітня школа-гімназія" м.Перемишляни
Стаж робори – 18 років
  
Кваліфікаційна категорія –вища



АНКЕТА

учасника І-го туру
Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»

       1.     Прізвище, ім’я та по батькові учасника конкурсу Марків Наталія Михайлівна
      2.     Дата народження
     3.     Повна домашня адреса з поштовим індексом
    4.   Освіта, спеціальність за дипломом  вища, ЛДУ ім. І. Франка,  Математик. Викладач математики.
     5.   Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail) НВК «Середня загальноосвітня школа-гімназія»
м. Перемишянини  Львівської області
81200, м. Перемишляни, вул. Привокзальна, 11
e-mail: gymnasium-peremyshlyany@ukr.net
       6.     Стаж роботи:   педагогічний -  18 років, у  тому числі класним керівником: 17 років
       7.     Кваліфікаційна категорія – вища
       8.     Звання - немає
       9.     Державні нагороди, відзнаки (обов’язково вказати рік нагородження) - немає
     10.                       Проблема (тема), над якою Ви працюєте як класний керівник  «Формування в учнів основ культури та розвиток їх духовності шляхом вивчення історії та традицій рідного краю»
   11.  Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: інтерактивне навчання, проектні технології, технологія саморозвитку.                                                                                                        
     12.    Навчальна література, якою Ви користуєтесь як класний керівник:
1. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві.
2  . Журнали «Класному керівнику»,  «Виховна робота в школі», "Позакласний час".
3.Тараненко О. Діагностика виховної роботи в класі.
4.  Ващенко Г. "Виховний ідеал".
5. Концепція загальної середньої освіти.
6.Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності.

     13.  Ваше педагогічне кредо  " Роздати  дітям те, що знаю, вмію,
І дивлячись, як паростки ростуть,
Я ні про що в житті цім не шкодую.
Невже інакше щось у ньому мало буть?"
                                               Піфагор

  14.    Опишіть (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і педагогічний портрет



        «Головна справа виховання якраз у тому й полягає,  щоб тисячами ниток зв’язати людину з життям – так, щоб з усіх боків перед нею поставали завдання для неї значущі, для неї привабливі, які вона вважає своїми, до рішення яких вона залучається», – вважав відомий психолог С. Рубінштейн.
В основу виховної роботи, яку я проводжу, покладено такі поняття: людина, сім’я, знання, культура, мир, здоров’я.
     Тому одним із головних завдань виховання, на мою думку, є навчити дитину жити серед людей.  Як класний керівник, я часто звертаюся до тих загальнолюдських цінностей, які вироблялися століттями, намагаюся  використовувати у своїй роботі надбання народу, аби вихованці зростали високоморальними людьми, щоб опанували закони життя у суспільстві.    Усіма силами стараюся допомогти дитині знайти свій ключ до успіху, створити умови, у яких вона розкриватиме свої здібності, творитиме своє життя, самовдосконалюватиметься, зростатиме духовно, творчо й інтелектуально.
      Я добре розумію, що від класного керівника залежить ступінь сформованості учнівського колективу. Адже вміння згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Уміння захопити, повести за собою, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога. Стараюся бути вчителем з доброю, чутливою душею, справедливим і тактовним , привітним і терпеливим. З любов’ю навчаю та виховую; і власне це все дає мені можливість досягати  високих результатів у педагогічній  діяльності.
      Організовую  свою професійну діяльність на інноваційному рівні, відкриваю дітям можливості творчого розвитку. Намагаюся бути ініціативною, активною, компетентною, креативною, готовою до пошуку.
       Найпозитивнішими  наслідками своєї роботи   вважаю створення для всіх учнів можливостей  розкритися, проявити себе Людиною у найвищому сенсі цього слова.